Teknik Servis
Monster Merkez Teknik Servis
Teknik Servis ziyaretlerinizi sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebilmeniz için ziyaretiniz öncesinde randevu almanız gerekmektedir. Teknik Servislerimiz Pazartesi-Cumartesi günleri arasında, 09.00-19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Online Randevu Sistemi üzerinden Teknik Servis randevusu almak için tıklayın.
Teknik Servisimize kargo ile ürün göndererek de hizmet alabilirsiniz. Yurtiçi Kargo üzerinden ücret ödemeden, Monster Notebook hesabımızı kullanarak ürününüzü tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Detaylı bilgiler için aşağıda yer alan *Ürün Gönderimi* başlığını incelemenizi rica ederiz.
Ürününüzün servis durumunu takip etmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
Elden Teslim Edilen Ürünler:
Servis kaydınız oluşturulduktan sonra tarafınıza SMS ile bir servis takip linki gönderilecektir. Bu link üzerinden ürününüzün onarım sürecini detaylı olarak takip edebilirsiniz.
Kargo ile Gönderilen Ürünler:
Ürününüzü kargo ile gönderdiyseniz, kargo gönderim numaranız ile kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz. Ürününüz servisimize ulaştığında 24 saat içerisinde servis kaydı oluşturulacak ve size SMS ile bir servis takip linki iletilecektir. Bu link üzerinden ürününüzün onarım sürecini takip edebilirsiniz.
Ürün Gönderimi
Ürününüzü Monster Notebook Teknik Servisi’ne ücretsiz şekilde ulaştırmak için, size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine giderek, kargo yetkilisine 678599726 numaralı Monster Notebook Hesap Numarasını vermeniz ve karşı ödemeli gönderim yapacağınızı belirtmeniz yeterlidir. Cihazınızın yetkili servise gidiş gelişindeki kargo ücretleri Monster Bilgisayar Teknoloji Ürünleri A.Ş. tarafından karşılanacaktır.
Lütfen ürünün içerisine arıza notu ekleyiniz.
Taşıma sırasında zarar görmemesi için ürününüzü sağlam şekilde paketlemelisiniz. Ürün dış etkenlere karşı dayanıklı bir kutu içine yerleştirilmeli, köpük ve sünger gibi malzeme ile desteklenmelidir. Kargo firması yanlış ve eksik paketlemeden kaynaklanan hasarlardan ötürü sorumluluk kabul etmeyecektir.
Monster Notebook Teknik Servisleri:
İstanbul: Osmanağa Mh. Mühürdar Fuat Sk. No: 10 Kadıköy/İstanbul
Beşyol, 502. Sk. No:8, 34295 Küçükçekmece/İstanbul
Hürriyet Mh. Altan Sk. No : 3 Kartal/İstanbul
İzmir: İsmet Kaptan Mh. Gazi Blvr. No:93/A Konak/İzmir
Ankara: Çukurambar Mah. Ufuk Üniversitesi Cad. Farilya İş Merkezi No:8/A Çankaya / Ankara
- Ürünü anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo dışında farklı kargo firması ile ürünün gönderilmesinin istenmesi durumunda ürün ile ilgili tüm hasar sorumluluğu ve gönderi ücreti kullanıcı tarafından karşılanır.
- Servis işlemleri tamamlanan ürünler HepsiJet veya Yurtiçi Kargo ile geri gönderilir.
- Monster İnovasyon Merkezi
- Servis dönüşü ürünü kargodan teslim alım esnasında kontrol etmeyi, ürünün hasarlı olması durumunda kargo görevlisine tutanak tutturmayı unutmayınız.
- Ürün gönderim öncesi yaşadığınız sorunu tümü ile güncel iletişim bilgilerinizi belirtmek ve data yedeğinizi alarak göndermeniz servis sürecinizi en aza indirecektir.
- Arızalı ürün servis sürecimiz 1 ile 7 gün arasındadır, bu süreci aşan ürünler için Servis tarafından ayrıca bildirileceksiniz.
- Servisimizde arıza tespit ya da teşhis ücreti bulunmamaktadır.
- Servis Süreçlerinde Sanayi Bakanlığının belirlediği 20 iş günü süreci uygulanmaktadır, azami 20 iş gününde sonuçlandırılamayan ürünler değişim ya da iade yapılır.
- Ürününüz servise geldikten sonra yapılan incelemelerde kullanıcı hatası ya da garanti dışı görülmesi durumunda öncelikle ürününüze Expertiz işlemi uygulanarak onayınız için servis yetkilileri tarafından bilgilendirilirsiniz. Onay ya da red kararınıza istinaden ürünün onarım iade süreci tekrar başlayacağından ürün onarım gün sayacı tekrar baştan başlayacaktır.
- Ürünün onarım süreçleri ile ilgili kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yaşanacak olası aksaklıklar kullanıcı sorumluluğundadır.
- Ürününüz garanti dahilinde ise servis ürün ile ilgili tüm süreçleri tamamlayarak ürün hazır olduğunda gönderim öncesi kullanıcılarımız bilgilendireceklerdir.
- Garantili ürünlerde servis süreci ürün kargo firmasına verdiği andan itibaren başlar, garanti haricindeki ürünler için ürün servise giriş yaptığı anda başlar ve kullanıcı onay süreci yasal süreye dahil değildir.
-
Ürünlerinizin onarım süreciyle ilgili detaylı bilgi edinmek ve güncellemeleri takip etmek için Monster tarafından size sağlanan servis takip linkini kullanabilirsiniz. Bu link aracılığıyla onarım durumunuzu kolayca görüntüleyebilirsiniz.
Ek olarak, farklı konularla ilgili sorularınız veya bilgi talepleriniz için web iletişim formumuz üzerinden bize mesaj gönderebilirsiniz. Uzmanlarımız en kısa sürede size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır. - Elden bırakılan ürün servis formu ile gelen kişiye teslim edilir.
- 30 gün içinde servisten alınmayan üründen ardiye ücreti talep edebilir. 90 gün içinde alınmayan ürünlerden Monster Notebook sorumlu tutulamaz.
- Bakım işlemleri tamamlandığında elden bıraktığınız cihazı servislerimizden sıra numarası alarak elden teslim alabilirsiniz.
- Elden teknik servisimize bırakılan ürün servis formu ile gelen kişiye teslim edilir, Servis formu herhangi bir şekilde kaybolması halinde ürünü servise bırakan kişi kimlik-ehliyet-pasaport gibi resmi kişisel belgeler ile teslim alabilir.
- Ücretli olarak yapılan işlemlerde ödeme yapılmadan ürün çıkışı yapılmaz. Ödeme yaptığınızda ürün gelen adrese ya da güncellediğiniz yeni bir adrese gönderilebilir. Ücret onayı, data onayı ya da ürünün onarımı için gereken ödeme için beklenilen süre servis sürecine dahil değildir.
- Herhangi bir sebepten kullanıcıya ulaşılamaması durumunda yasal süre (20 iş günü) geçmeden ürünün geldiği adrese ya da önceden belirttiğiniz adrese onaysız gönderimi yapılacaktır.
- Servise teslim edilen ürünlerinizle ilgili yasal metne ulaşmak için lütfen tıklayın.
Teslimat adresi : Hürriyet Mh. Altan Sk. No : 3 Kartal/İstanbul
Not: Ürünlerinizin içerisinde data olması halinde ürününüze tam olarak müdahale edilemez. Ürününüz test birimlerinde test diski ile test edilir. Bu sebepten dolayı ürününüzü servisten teslim aldığınızda hatalar ile karşılaşabilirsiniz.
Ürünü servise bırakma esnasında önemli data olmamasına dikkat ediniz.
Servis Süresi
Ürün Takibi
Ürün Teslimi
Servis Sözleşmesi